Teikiame pinigų grąžinimo garantiją!  

SEO paslaugos - Semantic SEO metodu

Optimizavimas paieškos sistemoms  - SEO yra interneto rinkodaros metodas, naudojamas siekiant padidinti svetainės matomumą paieškos sistemose, naudojant natūralius (organic) paieškos rezultatus. Optimizavimas paieškos sistemoms yra procesas, kuriuo siekiama svetainę iškelti į pirmuosius, paieškos sistemos sugeneruotus rezultatus, pagal Jūsų verslui reikalingus raktažodžius.

Mes siūlome keletą SEO paslaugų paketų (kainos nurodytos be PVM):

seo-paslaugos

Užsakius mūsų paslaugas, Jūs gaunate:

  • Vidinį svetainės optimizavimą (On-page);
  • Rinkos ir konkurentų analizę;
  • Mėnesines ataskaitas apie rezultatus;
  • Optimalių raktinių žodžių parinkimą;
  • Nemokamas konsultacijas;
  • Svetainės turinio perrašymo paslaugas;
  • Išorinio SEO (atgalinės nuorodos) paslaugas;
  • Top pozicijas SERP.

Kaip vyksta optimizavimas?

optimizavimo-naudaOptimizuojant paieškos sistemoms yra naudojama "Semantic seo" metodika. Tai vienas iš pažangiausių bei efektyviausiu metodų. Šiuo būdų mes koncentruojamės ties svetainės turiniu bei tinkamu jo pateikimu tiek lankytojui, tiek paieškos sistemoms.

Tinkamai pateikus turinį reikalinga iki 10 kartų mažiau atgalinių nuorodų (backlinks), kurios dažnai sudaro "liūto dalį" biudžeto, skirto optimizavimui paieškos sistemoms. Todėl mes savo klientams galime pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas už itin konkurencingą kainą.

Dar šis tas

Užsakius mūsų paslaugas Jūs gaunate daugiau nei vien tik aukščiausias pozicijas Google sistemoje. Nemokamai įdiegsime "rich snippets" bei kitas modernias ir inovatyvias sistemas, kurių dėka pritrauksite dar daugiau klientų į savo interneto svetainę.

SEO paslaugos by Semantic įvertintos 5.0 balais iš 5 , remiantis 17 klientų vertinimais.

 

Interneto svetainės optimizavimas prasideda nuo pačios svetainės sutvarkymo taip, kad ši būtų draugiška vartotojui bei lengvai prieinama paieškos sistemų "vorams" (botams). Semantic.lt kol kas vieninteliai Lietuvoje siūlo svetainių optimizavimą pagal Semantic SEO metodiką. 

Kaip tai veikia?

Mūsų taikomas metodas pateikia svetainės turinį taip, kad paieškos sistemų "vorai" galėtų atskirti atskirus svetainės elementus, svetainės ar atskiro vidinio puslapio tematiką bei pateiktu vartotojui kuo tikslesnį svetainės atvaizdą paieškos sistemoje.

Kiek kainuoja vidinis svetainės optimizavimas?

Kaina priklauso nuo svetainės dydžio, turinio kokybės bei specifikos. Todėl žemiau pateikiamos yra tik orientacinės kainos. Tikslią vidinio svetainės optimizavimo kainą galėsime pasakyti tik išanalizavę Jūsų turimą svetainę.

Kainos nurodytos be PVM:

  1. Reprezentacinės svetainės vidinis (on site) optimizavimas - 1500Lt.
  2. Prekių katalogo vidinis (on site) optimizavimas - 2200Lt.
  3. Naujienų portalo vidinis (on site) optimizavimas - 3000lt.
  4. Elektroninės parduotuvės vidinis (on site) optimizavimas - 3500Lt.

Kodėl verta rinktis Semantic principu veikiantį vidinį svetainės optimizavimą?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) susideda iš dviejų dalių. Pirmojo yra vidinis svetainės optimizavimas, kuri yra nebrangi. Antroji dalis yra išorinis SEO, kuris susideda iš išorinių nuorodų tinklo kūrimo:

  • Pranešimai spaudai;
  • Straipsnių kitose svetainėse publikavimas;
  • Socialinių tinklų marketingas;
  • Nuorodų pirkimas;
  • Web 2.0 tinklo kūrimas.

Išorinis SEO dažnai pareikalauja kelis ar net keliasdešimt kartų didesnių investicijų nei vidinis. Tačiau Semantic SEO metodu atliktas vidinis svetainės optimizavimas leidžia sumažinti iki minimumo atgalinių nuorodų kiekį. Todėl  mūsų klientai sutaupo ne vieną tūkstantį litų.

Atgalinės nuorodos yra vienas iš svarbiausių faktorių, nulemiančių svetainės poziciją paieškos sistemoje. Siūlome itin kokybiškų, kontekstinių atgalinių nuorodų kūrimo paslaugą.

Nuorodos bus straipsniuose, kurie savo ruoštu bus patalpinti į 20 svetainių. 11 iš jų yra privatus blogų tinklas, su skirtingais IP adresais, kitos svetainės, tai įvairūs straipsnių katalogai. Svetainių Page Rank svyruoja nuo PR0 iki PR6, dauguma turi PR3.

Visi straipsniai bus netrumpesni nei 200 žodžių (pageidaujant galimi ir netrumpesni nei 400 žodžių straipsniai). Visi straipsniai bus skirtingi bei atitiks optimizuojamos svetainės tematiką. Visuose straipsniuose bus įkeltos nuotraukos, pabrauktas bei/arba paboldintas, italintas tekstas.

Privatus tinklas:

  • PR3
  • PR3
  • PR3
  • PR3
  • PR0
  • PR2
  • PR1 (Blogas sub direktorijoje, pagrindinio domeno PR6)
  • PR1 (Blogas sub direktorijoje, pagrindinio domeno PR6)
  • PR3
  • PR4
  • PR4

Direktorijos:

  • PR2
  • PR6
  • PR2
  • PR2
  • PR3
  • PR3
  • PR3
  • PR2
  • PR3

Lanksti kainodara leidžia mūsų klientams rinktis priimtiniausią paslaugų paketą. Kontekstinės atgalinės nuorodos kainuoja nuo 500EUR iki 1100EUR

Kainos (be PVM):

  1. 20 straipsnių po 200 žodžių su talpinimu 20 svetainių visam laikui - 500EUR.
  2. 20 straipsnių po 300 žodžių su talpinimu 20 svetainių visam laikui - 700EUR.
  3. 20 straipsnių po 400 žodžių su talpinimu 20 svetainių visam laikui - 800EUR.

Papildomai galite užsakyti nuorodų piramidę, kurią sudarys:

40 antro lygio atgalinių nuorodų. Tai reiškia, kad į kiekvieną iš Jūsų straipsnių bus sukurta po 2 papildomas KONTEKSTINES nuorodas (straipsniuose).

Šios nuorodų piramidės puikiai pasiteisino ir tikrai rekomenduojame jas išbandyti.

Atgalinių nuorodų piramidė papildomai kainuos tik 300EUR.

Turite klausimų?

semantic operatorius +370 68 497 070

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, norint jį peržiūrėti.

pinigu grazinimo granatija

Terminai

Kas yra SEM

SEM yra angliško termino "Search engine marketing" trumpinys, reiškiantis marketingą skirtą paieškos sistemoms. SEM dažnai taiko svetainių savininkai, kurių pagrindinė veikla yra prekyba internetu arba pajamos iš reklamos internetu. SEM apimą ne tik optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), bet ir reklamą paieškos sistemose, tokią kaip Google Adwords.

Kas yra SERP?

SERP yra angliško termino "Search engine results page" trumpinys. Šis terminas naudojamas apibrėžti paieškos sistemų sugeneruotų rezultatų puslapį. Aukšta pozicija SERP, pagal tam tikrą paieškos žodį ar frazę, yra pagrindinis tikslas atliekant svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO).

Kas yra "organic" rezultatai?

"Organic" yra terminas, naudojamas apibrėžti natūralius, paieškos sistemų sugeneruotus rezultatus, pagal paieškos frazę. Šiuose rezultatuose yra pateikiamos svetainės, kurių turinys labiausiai atitinka ieškomą terminą. Šalia "organic" rezultatų dažnai būna pateikiami paieškos frazę atitinkantys reklaminiai skelbimai (pavyzdžiui, Google AdWords sistema).